Absolwenci SGH finalistami konkursu Banku Światowego
Polski zespół zajął drugie miejsce w konkursie Development Case Study. Ich zadaniem było stworzenie projektu Banku Światowego dla dotkniętego trzęsieniem ziemi miasta w Peru.
Uroczystość wręczenia nagród w konkursie Development Case Study odbyło się podczas światowego szczytu Youth Summit 2013 organizowanego przez Bank Światowy oraz ONZ. Zespół składający się z pracowników Banku Światowego: Aleksandry Iwulskiej (absolwentka SGH), Anity Rozowskiej (absolwentka UW) i Kamila Pruchnika (doktorant w SGH) uzyskał drugie miejsce w kategorii "Millennial Communications for Inclusive City Planning". Celem projektu było opracowanie propozycji projektu Banku Światowego, który miałby zostać wdrożony w Pisco. To peruwiańskie miasto zostało dotknięte trzęsieniem ziemi w 2007 roku.
Zadanie polegało na opracowaniu strategii komunikacji władz miasta Pisco z mieszkańcami miasta. Aby lepiej zrozumieć nastroje w Pisco zespół przeprowadził wywiady z obywatelami Peru, które przybliżyły zespołowi realia życia w Pisco. Praca została doceniona za kompleksową strategię komunikacyjną oraz za profesjonalnie przygotowaną prezentację. Propozycja polskiego zespołu została wyłoniona spośród przeszło 100 prac nadesłanych z całego świata.
Podobne artykuły
-
„Adapciak – obóz integracyjny dla nowych studentów Politechniki Krakowskiej
15 września 2023 r. w Pawilonie Konferencyjno-Wystawowym „Kotłownia” na kampusie Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 uczestn...
-
Na Politechnice Krakowskiej powstało laboratorium VR – kolejna pracownia wspomagająca nowoczesne kształcenie
Baza laboratoryjna Politechniki Krakowskiej poszerzyła się o unikatową pracownię komputerową – laboratorium VR. Uroczyste otwarcie z udziałem wł...
-
Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej PK podczas Festiwalu Nauki i Sztuki - 16-18 maja 2024 r.
Po pięciu latach przerwy wraca Festiwal Nauki i Sztuki w Krakowie. Politechnika Krakowska, która od samego początku istnienia festiwalu jest za...
-
Uniwersytet Jagielloński z nową kampanią: ZNAJDŹ POMYSŁ NA SIEBIE NA UJ
To nie tylko slogan, ale też motto przewodnie tegorocznej kampanii. Ma ona na celu zachęcenie młodych ludzi do studiowania i pokazania, że UJ to miejs...