KierunkiStudiów.pl

Menu

29.04.2022, 20:47

UJ z laurem w konkursie Genius Universitatis 2022

Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa odbyła się kolejna edycja największego i najbardziej rzetelnego konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce Genius Universitatis. Uniwersytet Jagielloński zdobył 2. miejsce w kategorii content marketing.

Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się w piątek 22 kwietnia podczas XXXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2022 w hali EXPO XXI. W kategorii content marketing 2. miejsce zajęła najstarsza uczelnia w Polsce. To koleje wyróżnienie, które zdobył Uniwersytet Jagielloński.

W 2021 roku UJ kontynuował kampanię promocyjno-rekrutacyjną "Uniwersytet to ludzie", która przybliża sylwetki pracowników naukowych, administracyjnych i studentów naszej uczelni. Nowością w minionym roku był projekt pt. "Tydzień w Wydziałem" (TzW). Cykl przybliżał informacje o danym wydziale i był publikowany na stronie internetowej misja.uj.edu.pl i w uniwersyteckich mediach społecznościowych. Kampania trwała od lutego do września 2021 roku. Od lutego, w ramach kampanii, istnieje podcast popularnonaukowy Przystanek #misjaUJ, w którym naukowcy z naszego uniwersytetu przybliżają ciekawe zagadnienia popularnonaukowe. Oprócz tego przygotowane materiały w ramach "Tygodnia z Wydziałem" były publikowane na Instagramie i grupie na Facebooku.

Organizatorem konkursu Genius Universitatis jest fundacja Perspektywy, która od ponad 30 lat dostarcza profesjonalnie zebraną i opracowaną informację edukacyjną. „Nasze informatory, rankingi i targi edukacyjne od 1992 roku pomagają mądrze wybrać ścieżkę życiową kolejnym rocznikom absolwentów szkół podstawowych i ponadpodstawowych” – czytam na stronie głównego organizatora.

Konkurs Genius Universitatis od 2012 roku przyznaje nagrody z najlepsze kreatywne kampanie marketingowe w Polsce. Kapituła, na czele której stoi prof. dr hab. Artur Krajewski z Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, nagradza szkoły wyższe w kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i Best Genius. Każda ze zgłaszanych prac oceniana była według pięciu kryteriów: nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetyka i wartość artystyczna oraz umiejętny dobór narzędzi.

Podobne artykuły

  1. Na uczelniach /

    „Adapciak – obóz integracyjny dla nowych studentów Politechniki Krakowskiej

    15 września 2023 r. w Pawilonie Konferencyjno-Wystawowym „Kotłownia” na kampusie Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 uczestn...

  2. Na uczelniach /

    Na Politechnice Krakowskiej powstało laboratorium VR – kolejna pracownia wspomagająca nowoczesne kształcenie

    Baza laboratoryjna Politechniki Krakowskiej poszerzyła się o unikatową pracownię komputerową – laboratorium VR. Uroczyste otwarcie z udziałem wł...

  3. Na uczelniach /

    Laboratorium Aerodynamiki Środowiskowej PK podczas Festiwalu Nauki i Sztuki - 16-18 maja 2024 r.

    Po pięciu latach przerwy wraca Festiwal Nauki i Sztuki w Krakowie. Politechnika Krakowska, która od samego początku istnienia festiwalu jest za...

  4. Na uczelniach /

    Uniwersytet Jagielloński z nową kampanią: ZNAJDŹ POMYSŁ NA SIEBIE NA UJ

    To nie tylko slogan, ale też motto przewodnie tegorocznej kampanii. Ma ona na celu zachęcenie młodych ludzi do studiowania i pokazania, że UJ to miejs...

Katalog kierunków